Bokföringsbolag

6
Nu har jag forsökt att hitta nån som kan göra min bokföring i 3 år...Lite lång tid eller?

Ja, det fins ju så många - men de är änten jättedyra, långt borta eller inte seriösa.

Sist vecka fick jag äntligen tag på nån som hadde "alt"...Så får jag mail i dag om at de inte tar inn nya !! Efter att de fick alla upplysningar de ville ha!

Nu ger jag snart upp!

Fins det nån seriösa där ute som kan ta mitt räkenskap före det blir ännu mer kaos?
1009
206
Hej, Skicka pm så ska vi se vad vi kan göra.
www.bocekonomi.se - Redovisning, nyföretagande, företagsutveckling
11
1
Hej, Om du vill ha en bokföringsbyrå som hjälper dig med all din bokföring och det är svårt att hitta en på din egen ort så finns det flera molnbaserade. Till exempel Wint, PE Accounting, Bokio och Dooer. För att känna dig trygg med kostnaden för en bokföringsbyrå så kan du titta efter de som erbjuder ett fast månadspris där även rådgivning ingår. Då vet du att du alltid kan fråga om du skulle känna dig osäker på något - utan att vara rädd för att kostnaden blir för hög. Vår erfarenhet är att många kunder uppskattar att de bara behöver fota sina underlag och resten sköts automatiskt samt att ha robust och smidigt faktureringssystem integrerat, där de till exempel kan fakturera sina kunder och få betald på plats direkt med tex kort, swish eller Apple pay. Fundera på vilka behov du har och undersök vilka funktioner som ger dig mest nytta i ditt företag.
Voitto.se - En digital redovisningsbyrå. Anpassad för dig som företagare.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.