Avveckling och utförsäljning av Tv-spel, mobiltillbehör m.m.

13
1
Hej alla!

Jag heter Robin Viktorsson och är ägare av Technopia Handelsbolag (Org.nr 969768-0958) tillsammans med min far Tommy Viktorsson. Jag tänkte höra om någon är intresserade att köpa upp delar av vårt lager? Jag har nämligen fått en möjlighet att arbeta och bo i Nederländerna efter jul, en chans jag vill ta. Det här kommer resultera i att vi avvecklar företaget.

Jag har excel-filer redo med produkter och priser på vårt lager som kan skickas. Det är ett perfekt lager om man vill starta företag inom branschen. Ni kan se vilka produkter vi har nedanför. Observera att priserna på hemsidan är för privatpersoner. Ni får alltså ett billigare pris:

www.robinviktorsson.se

Om ni är intresserade så skicka gärna ett mail till [email protected]. Köper ni större delar av lagret kan vi förmodligen komma och leverera det direkt till er beroende på vart ni befinner er. Vi är etablerade i Linköping. Köper ni större volymer så slänger vi med några kartonger e-handelspåsar gratis.

Med vänliga hälsningar,
Robin Viktorsson

Technopia Handelsbolag 969768-0958
Studievägen 9B, Linköping
[email protected]

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.