Bra bild av din verksamhet?

1616
4
Vi visualiserar och förverkligar dina behov!



Det finns många tillfällen då man står i startgroparna antingen för att starta en verksamhet, utveckla ett koncept eller en produkt.



Uddatorp AB är ett företag som arbetar med bilder och design. Vi ser i bilder och vi beskriver i bilder, efter våra och kundens behov.



Vår spetskompetens är att arbeta med Illustrationer, Profilfigurer, Logotyper och Serier.



Förutom detta erbjuder vi:



Grafisk design och originalarbete till:

• Visitkort

• Brevpapper

• Foldrar

• Skyltar

• Etiketter

• Profilmaterial

• Webbsidor

• DR-material

• Presentationsmaterial



Vi arbetar även med:

• Skisser

• Storyboard

• Bildretuschering

• Handtecknade animationer

• Diverse webbdesign

• Mönsterdesign

• Karikatyrer

• Dockdesign

• Utbildning/Föreläsningar inom serieteckning (endast specifika sammanhang)

• Konst



Vi har ett brett kontaktnät och tar varken för kund eller leverantörers räkning ut några mellanpriser vid rekommendationer. Vi tror att lönsamheten är starkare med goda rekommendationer och bra utförda jobb. I vårt kontaktnät finns små och stora tryckerier, skyltmakare, juridisk expertis, webbhotell, fotografer mm.



Vi arbetar idag för flera förlag, reklambyråer, tryckerier samt direkt mot slutkunder (B2B), både stora som små.



För mer information besök gärna vår webbsida www.uddatorp.se

Eller kontakta oss på [email protected]



Med vänliga hälsningar



Magnus Olsson

Uddatorp AB
Må väl!
91
Vad kostar det om du sköter min websida  www.allhjalpen.se  om jag vill ha ändringar och så?[br][br]Har idag en bekant som sköter den och han la in ett formulär och det debiterade han 495 kr exkl moms för och det tog honom 3 timmar  :(
www.allhjalpen.se
1616
4
Det är inget ovanligt timpris för programmerare![br][br]Jag skickar dig ett privat svar så kan vi diskutera lite dina behov och hur sidan är byggd idag.[br][br]Med vänliga hälsningar[br][br]Magnus Olsson[br][b]Uddatorp AB[/b]
Må väl!
91
Tack för det......Mvh :bravo
www.allhjalpen.se
305
2
[quote author=ALLHJÄLPEN I UMEÅ link=topic=1950.msg11019#msg11019 date=1186952085][br]Har idag en bekant som sköter den och han la in ett formulär och det debiterade han 495 kr exkl moms för och det tog honom 3 timmar  :([br][/quote][br][br]Det lät billigt tyckte jag...Han tog 165 kr/tim. Billigare än så går nog knappt att hitta...
1616
4
[quote author=claeslund link=topic=1950.msg21057#msg21057 date=1223985359][br]Det lät billigt tyckte jag...Han tog 165 kr/tim. Billigare än så går nog knappt att hitta...[br][/quote][br][br]Vilken märklig utveckling den här tråden fick  :blink :nono :blink
Må väl!

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.