Erbjudande: Brandnew Apple ipad 3G + wifi 16gb/32gb/64gb till salu

2
Apple IPAD är helt ny och original och levereras med alla de ursprungliga förseglade tillbehör och med 12 månaders Apples garanti och 60 dagars returrätt.

Apple IPAD priser:
Apple IPAD WIFI 16GB kostar 2100 kr
Apple IPAD WIFI 32GB kostar 2900 kr
Apple IPAD WIFI 64GB kostar 3600 kr

Apple IPAD 3G + WiFi 16GB kostar 2900 kr
Apple IPAD 3G + WiFi 32GB kostar 4000 kr
Apple IPAD 3G + WiFi 64GB kostar 5100 kr

För att se detaljer om dessa ipads som bilder, specifikation, comparism, box innehåll och andra, kan du besöka vår webbplats på ,,,,. Du kan också visa andra produkter.

För beställning förfrågan kan du skicka din beställning via vår hemsida kontaktformulär eller maila oss direkt via e-post:,,,,
3
Låter det inte lite väl billigt?.. :P
9
Ja, de låter ju 'skam'...[br]Är de någon som har beställt å fått något därifrån?
2066
2
Vet inte, men någon annan får gärna testa först...
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
9
Vet inte riktigt om de känns schysst av mig att säga att jag beställde nyss en iPhone4 direkt från Apple's sida (UK) för 499£, då drog dom strax under 6k på mitt svenska VISA.[br]Känns på nå vis något säkrare :)[br]Men om den som startade tråden lr någon annan kan bekräfta att denna tidigare nämnda sidan skulle vara '[i]riktig[/i]' så skulle jag såklart hellre beställa därifrån.
1165
Det finns definitivt ingen som säljer iPhone och liknande väldigt het och ny elektronik särskilt mycket billigare än Apple själva just nu. Apple kan inte få fram tillräckligt med grejer, och ingen har några problem att få bra betalt för grejerna. Så med 100% säkerhet finns det en begravd hund i länken ovan. [br]Det var någon som för någon månad sedan blåste folk på Tradera med det där tricket. Mellan 500.000kr och en miljon satte folk in på hans konto i tron om att de skulle få en massa elektronik av senaste snitt till väldigt bra pris "från ett konkurslager i Tyskland". [br][br]Om någonting verkar lite för bra för att vara sant, så är det inte sant.
822
48
Ja det verkar vara helskumt så beställ inte där om inte skaparen av tråden har något vettigt att tillägga?!
22
Hmm, om nu trådskaparen läser detta så beställer jag följande:[br][br]Apple iPhone 4 16GB[br]Apple IPAD WIFI 16GB[br][br]Men jag vill ta det mot faktura så jag får klämma och känna innan jag betalar![br][br]maila mig, [email protected]
IT-Entreprenör som driver ett fler tal sajter.
http://www.webbyråguiden.se - Hitta en webbyrå som passar dig!
2360
37
Det tycks som företagande annvänds som enbart en försäljningskanal med en vara som kan ställa till med mycket problem.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
10
Tänk efter nu, Rubriken är på engelska. Beskrivningen är typisk google-translate svenska. Gissar på scam.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.