Reklamföretag avyttras till högsterbjudande

151
Cogito Marketing är till salu på grund av andra projekt.

Det som ingår är själva konceptet, register med reklamplatser, domännamn, enklare hemsida, logotype samt naturligtvis varumärket vi byggt upp.

Företaget har den senaste tiden varit vilande och just nu finns inga befintliga kontrakt. Dock finns ett reklamplatsregister som är värt cirka 4,6 miljoner vid försäljning av samtliga till ordinariepris. Vi har varit omskrivna i en del nättidningar under sommaren och förtroendet för företaget är stort.

Observera att det inte ingår ett bolag, den som köper behöver alltså ha en firma registrerad.

Perfekt tillfälle för den som har säljförmåga och kontakter inom reklambranschen. Jag har byggt upp allt som behövs, det är bara för köparen att börja sälja.

Vid försäljning av hela registret och med en prutmån om 25 % ger det en vinst på cirka 1 miljon kronor.

Pris: Högsterbjudande. Dock undanber jag mig oseriösa bud. Budet skall insändas via e-post till [email protected]. Budgivningen pågår till och med 1 December 2010. Observera att fri prövningsrätt gäller från säljarens sida.
MVH Richard Andréasson
151
Eftersom mina nya projekt upptar mer tid än väntat vill jag snabba på budgivningen. [br][br]Utropspris: 45 000 kronor eller högsterbjudande!
MVH Richard Andréasson
151
Prissänkning: 30 000 eller bud.
MVH Richard Andréasson

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.