Äventyrs och eventbolag säljes, grundades 2001.

33
Företaget säljs i sin helhet.

Verksamheten grundades 2001 och det geografiska område Kalmar län och Öland men med kunder från hela södra sverige.
Verksamheten riktar sig mot företag och utvecklar personal genom friluftsliv och äventyr, teambuildande aktiviteter, föreläsningar och utbildningar. Andra HR-frågor och olika eventuppdrag, svensexor och möhippor. Äventyrsresor och skolresor.
Grundaren finns gärna kvar för vidare arbete, upplärning, föreläsning, införsäljning osv.
Omsättningen har legat på 1.2 - 1.6 miljoner under alla år.

www.vilse.com

Hör av dig om det känns intressant.

MVH
/Andreas
[attachment=136]VILSE_logotyp_tonad.jpg[/attachment]
157
1
Hej. Lite nyfiken. Vilse i småland ab är registrerat för att hålla på med partihandel och livsmedel. Och sen dina siffror undrar jag hur du ställer dig till dem? Ha de gott
Med vänlig hälsning Carl Jonas Följ mig på Twitter http://www.twitter.com/carl_jonas www.carljonas.se - Blogg om företagande www.oneconsultant.se - Webbyrån som gör dig nöjd Webbutvecklare, entreprenör och bloggare
2
Hej mitt namn är Cisco och det hela låter intressant så om priset är den rätta kan jag tänka mig att göra affär. Jag har möjligheten att utveckla din ide och företag så där ligger mitt intresse. MVH. Cisco
33
Det är skattemyndigheterna själva som hittat på, ganska lång ifrån verksamheten? Vilka siffror, jag är bra på annat ;) Man kan väll säga att det skulle behövas någon som tycker det är roligt med siffror, jag tror inte på marknadsekonomi och pengar får aldrig bli en drivkraft för mig.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.