Starta
Driva & Utveckla
Marknadsföring
Ekonomi
Mer
Välkommen, Gäst
E-post: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE: Avsluta service hos kund

Avsluta service hos kund 08 feb 2019 16:13 #63001

Hej,

Vi har en kund som begär ett nytt golv av oss efter att det uppkommit repor efter felsökning av deras spis. Golvet är 5-6år och slitet, bedömning av golvläggare.

Det blir försäkringsärende.

Vi känner dock att vi inte vill fortsätta med arbetet på spisen. Tror inte att kunden kommer bli "nöjd" och därmed får vi inte betalt. Finns inga skriftliga avtal förutom sms med kostnadsförslag som kunden godkänt.

Efter våran felsökning har en släkting till dem som är vitvarutekniker arbetat på spisen.


Får vi avbryta om vi inte debiterar felsökningen?
Moderatorer: John Knutsson
 

Välj kommun från listan