Startsida

Krister Maxe

Head Honcho på Maxe Direkt i Stockholm
Krister Maxe är marknadsföringskonsult, copywriter och författare. Han har skapat framgångsrika kampanjer under de senaste 20 åren för företag som:

IKEA, Svenska Spel, Statoil, Kodak, SAS, Veckans Affärer, Glocalnet, ICA Express, SWEDMA (Swedish Direct Marketing Association), Naturapoteket, Ordning & Reda, Dormy Golf (Europas största golfvaruhus), Böckernas Klubb, Audio-Video, Gripsholms Värdshus, TNT, Svenskt Militärhistoriskt Bibliotek, Företagarna, SPSS, Svensk Mjölk, ÅF, Nymans Ur 1851, BlueStep, Stora Familjebokklubben, Hyresgästföreningen, Nordea, ACE Försäkringar, Fjällräven, Symantec, AGA, ComHem, Renault, ApoEx, City Gross, Svenska FN-förbundet, Försvarsmakten och många andra.

Han är författare till böckerna 100 sidor om att skriva säljbrev som träffar rakt i hjärtat, Köp nu!, Tid för allt, Reklam ja tack och Annonsering för Gerillaföretagare.

Han har även skapat Maxe Marketing Academy som hjälper småföretagare att få fler kunder och öka sina intäkter utan att spendera mer pengar. Han är en populär föreläsare inom kommunikation och dessutom skriver han fortfarande säljmaterial för flera av Sveriges mest framgångsrika företag. Du når honom här: www.maxe.nu

Aktivitet

  • Senast aktiv: 3 månader sedan
  • Antal foruminlägg: 0 st
  • Antal artiklar: 38 st
  • Antal forum-tack: 0 st
  • Antal gilla: 2 st
  • Följer 0 st
  • Följs av 2 st
Badges