Startsida
av Patrik Nilsson
Patrik Nilsson
Webb- och marknadsansvarig på Whitecell AB i Älmhult
800 foruminlägg
74 artiklar
Boka din plats idag.

På den här workshopen får du unik kunskap om gerillamarknadsföring som du direkt kan använda för att attrahera fler kunder, få dina befintliga att köpa mer och höja dina intäkter snabbare än vad du gör idag.

Specialerbjudande på grund av Coronakrisen

Du får 2000 kr i rabatt plus en bonusprodukt (värde 499 kr) när du beställer innan den 7 mars 2021. Vänta därför inte, anmäl dig nu så att du inte missar ditt förmånliga specialerbjudande.

Tid: torsdag 11 mars kl 12.00

Omfattning: 120 minuter

Pris: 997 kr exkl. moms (Ordinarie pris 2997kr, alltså 2000kr rabatt om du bokar senast 7 mars)

Workshoppen hålls i Zoom.

Boka in dig nu

Här är ett smakprov av vad du kommer att lära dig på workshopen:

  • Gerillamarknadsföringens tre grundpelare (håll koll på de här annars kommer din marknadsföring inte att funka)
  • De 3 skälen till att folk köper något och hur du använder dem
  • Gerillataktik - 8 saker du alltid ska tänka på
  • 4 saker du absolut inte ska göra om du vill lyckas med din marknadsföring
  • Hur du använder din fantasi bättre
  • 5 enkla steg till fler och bättre idéer
  • Hur du skaffar nya kunder i Coronatider
  • Hur du skapar en kundprofil - 3 steg som gör det lättare att sälja
  • Ditt nya erbjudande - 10 steg till snabbare intäkter
  • Hur du skapar din marknadsplan i 7 steg
  • Din marknadskalender och hur du använder den
  • 67 idéer för att behålla dina kunder och få dem att köpa mer och oftare
  • Hur du får din hemsida att sälja åt dig
  • Varför du måste ha “ost” på din hemsida
  • 21 tips på säljande innehåll till din hemsida
  • Hur du skapar ett nyhetsbrev som kunderna gillar (och köper ifrån)

Jag vet inte hur mycket marknadsföringskunskap du har eller på vilka sätt du får kunder idag. Du kanske har testat någon typ av marknadsföringsaktivitet och blivit besviken. Men det betyder inte att dessa metoder inte fungerar.

Jag vet att de fungerar eftersom jag arbetar med dem varje dag. Och det finns många hemligheter som du kommer att lära dig på workshopen.

Till exempel…

  • Hur du siktar på rätt personer (de som vill köpa)
  • Hur du använder “fulreklam” utan att bli barskrapad
  • Hur du får bättre idéer snabbare
  • Hur du skapar nya erbjudanden som säljer
  • Hur du gör det lätt att köpa ifrån dig
  • Vad du behöver göra för att behålla dina kunder (det är enklare än du tror)
  • Hur du gör en marknadsplan i 8 steg
  • Din marknadskalender och hur du ska använda den
  • Hur du berättar för kunderna varför de ska välja dig och inte dina konkurrenter
  • 101 marknadsföringsvapen som hjälper dig att skaffa nya och behålla gamla kunder
  • 12 saker du kan göra idag för att få nya kunder
  • Och mycket, mycket mer …

Hela workshopen är upplagt så att du får tips, tricks och genvägar så att du snabbt får fler kunder. Men vänta! Det blir ännu bättre…

Det här kommer du att märka veckorna efter workshopen:

1. Du får lättare fler nya kunder

2. Dina befintliga kunder kommer tillbaka och köper oftare.

3. Dina kunder köper för högre belopp.

4. Dina befintliga kunder rekommenderar dig, dina produkter eller dina tjänster – i mycket större utsträckning än idag. 

5. Du sover bättre eftersom du har hundratals idéer som du kan använda för att få in nya kunder.

Du får en bonusprodukt värd 499 kr helt utan extra kostnad!

Vad kostar workshopen?

Egentligen vill jag inte säga att seminariet ”kostar” någonting eftersom något som ”kostar” omedelbart sjunker i värde. När du köper en bil till exempel. Redan när du kör ut bilen från bilhandlaren så har bilen sjunkit i värde. Med andra ord: du får mindre betalt för den om du skulle vilja sälja den inom ett par veckor. 

I motsats till detta så ökar en riktig investering, ibland utan begränsning.

Så hur mycket behöver du investera?

Spara 2000 kr - beställ nu.

Priset har vi satt till 2 997 kr exklusive moms. Men… DU kan spara 2 000 kr när du anmäler dig innan den 7 mars 2021. Priset för dig blir alltså bara 997 kr exklusive moms. Kom ihåg att du får en värdefull bonusprodukt på köpet (värde 499 kr). Erbjudandet gäller till och med den 7 mars 2021. Sedan går priset upp till 2 997 kr och bonusprodukten försvinner.

Boka in dig här nu


Har du en fråga eller önskar betala med faktura? Kontakta: patrik@foretagande.se


Om Krister Maxe

Krister Maxe är marknadsföringskonsult, copywriter och författare. Han har skapat framgångsrika kampanjer under de senaste 20 åren för företag som:

IKEA, Svenska Spel, Statoil, Kodak, SAS, Veckans Affärer, Glocalnet, ICA Express, SWEDMA (Swedish Direct Marketing Association), Naturapoteket, Ordning & Reda, Dormy Golf (Europas största golfvaruhus), Böckernas Klubb, Audio-Video, Gripsholms Värdshus, TNT, Svenskt Militärhistoriskt Bibliotek, Företagarna, SPSS, Svensk Mjölk, ÅF, Nymans Ur 1851, BlueStep, Stora Familjebokklubben, Hyresgästföreningen, Nordea, ACE Försäkringar, Fjällräven, Symantec, AGA, ComHem, Renault,  ApoEx, City Gross, Svenska FN-förbundet, Försvarsmakten och många andra.

Han är författare till böckerna 100 sidor om att skriva säljbrev som träffar rakt i hjärtat, Köp nu!, Tid för allt, Reklam ja tack och Annonsering för Gerillaföretagare.

Han har även skapat Maxe Marketing Academy som hjälper småföretagare att få fler kunder och öka sina intäkter utan att spendera mer pengar. Han är en populär föreläsare inom kommunikation och dessutom skriver han fortfarande säljmaterial för flera av Sveriges mest framgångsrika företag. 


Taggar:

Visa kommentarer 0
Du måste registrera dig som medlem för att skriva en kommentar.. för att registrera dig som medlem.