Nya pengar till Jens Nylander

205
1
E24: "Riskkapitalbolaget Creandum satsar ett tvåsiffrigt miljonbelopp i svenska Jays. Företaget drivs av Jens Nylander..."
http://e24.se/dynamiskt/it_telekom/did_17005753.asp

Postar eftersom Jens är medlem här på forumet. Grattis Jens! Vad står på tur i utvecklingen av företaget?
1616
4
Även om man ser vad artikelförfattaren försöker genomsyra artikeln med så tycker jag än dock att du Jens lyckats bra med att ge dem svar på tal. [br][br]Jag tror ditt bagage är gott av gamla nya kunskaper för att verkligen lyckas.[br][br]Stort Grattis och lyckönskningar även från lilla mig.[br][br]Magnus Olsson[br][b]Uddatorp AB[/b][br]
Må väl!
456
1
Tja, han drev ju sina MP3-spelare framgångsrikt för ett tag sedan...[br][br](Jens Of Sweden)
2360
37
Vad journalister skriver är en sak, verkligheten en annan.  Vet av erfarenhet, senast i DN där man drog en rövarhistoria om mig.
Lars Arenander. Utgivare av boken KVINNA I STRID
640
5
Hej! [br][br]Superkul, ett stort grattis Jens!  :bravo[br][br]MVH[br][br]R
88
Gud vad dåligt att jag inte svarat på detta inlägg förrän 3 år senare !, har helt missat det.[br][br]Kan vara roligt att berätta istället vad som hände:[br][br]I slutet på 2008 valde jag att överlämna positionen som vd till en mera meriterad vd, Rune Torbjörnsen (fd. vd för Doro). Sedan dessa har bolaget blivit börsnoterat på Aktietorget och jag sålde min andel innan noteringen våren 2009. Har inte sedan början av 2009 varit involverad i bolaget.[br][br]Slutade eftersom jag också kände att jag vill övergå till att arbeta i it-sektorn och hade nya idéer.
Med vänliga hälsningar

Jens Nylander
Grundare av Jens of Sweden
Grundare av JAYS
Idag grundare och VD för Proenzy (http://www.proenzy.com)
47
Sökte på Wikipedia om "Jens Of Sweden" och hittade lite information. Låter helt tokigt att de producerat felaktiga MP3-spelare, alltså en av leverantörerna.[br][br]Personligen skulle jag bli skogstokig. Men eftersom det var leverantörerna som gjorde fel - ska då inte dom ersätta JoS för den felaktiga produktionen?[br][br]Om jag uppfattar Wikipedia rätt så verkar det som om dessa leverantörerna i princip sket i vilket?
|  - A&R, founder of Dekor Records
|  - Musician, composer & producer
|  - Music industry blog

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.