Starta
Driva & Utveckla
Marknadsföring
Ekonomi
Mer

Försäljning & Försäljningsteknik

Försäljning är hjärtat i företaget. Det skapar intäkterna och med en bra säljstrategi, marknadsplan och duktiga säljare kan ett bolag gå hur långt som helst. Synen på försäljning verkar dock ha ändrats de senaste åren. Från att ha varit lite tabu och något som endast några få håller på med så verkar fler inse att alla har nytta av att kunna sälja sin idé, sin produkt, tjänst och framför allt sig själv. Det finns säljtekniker, säljargument, säljtips och retorik men de som säljer bäst tror på sin produkt, jobbar långsiktigt och agerar mer som en serviceperson än något annat. Företag och de människorna bakom köper först främst inte produkter de tycker om, de köper av människor de tycker om. Relationer är allt inom försäljning.

Nedan hittar du en rad artiklar med tips hur du ökar ditt företags försäljningssiffror.

tisdag, 02 april 2013
av Ihrén Abrahamsson i Försäljning
onsdag, 27 mars 2013
av Ulrika Sandborg i Försäljning
onsdag, 20 mars 2013
av Ulrika Sandborg i Försäljning
måndag, 18 mars 2013
av Redaktionen på Företagande i Försäljning
måndag, 18 mars 2013
av Ihrén Abrahamsson i Försäljning
måndag, 11 mars 2013
av Ihrén Abrahamsson i Försäljning
måndag, 04 mars 2013
av Ihrén Abrahamsson i Försäljning
onsdag, 20 februari 2013
av Erik Ullsten i Försäljning
onsdag, 09 januari 2013
av Erik Ullsten i Försäljning
fredag, 14 december 2012
av Redaktionen på Företagande i Försäljning
Sida 6 av 15

Välj kommun från listan