Starta
E-post: Lösenord: Kom ihåg mig

ÄMNE: Pressrelease Billighemsida.se

Pressrelease Billighemsida.se 19 dec 2012 13:55 #45562

Billiga och moderna hemsidor gör succé

Sedan lanseringen av tjänsten Billig hemsida har Smartnisse AB hjälpt företagare från alla möjliga branscher med nya hemsidor. För att underlätta när man ska köpa hemsida har man nu tagit fram en kort lista med punkter som kan vara bra att gå igenom innan man bestämmer sig för vilken typ av hemsida man behöver till företaget. I listan kan man bla läsa om funktionalitet, mobilanpassning och vikten av enkel design.

Billig hemsida har på kort tid fått mycket bra feedback och spridning bland företagare i Sverige. Med en intressant blogg samt moderna och användarvänliga hemsidor har man en stabil förfrågan från företag som är i behov av nya hemsidor.

"Det är tydligt att företagarna gillar sina nya hemsidor. Vi får in nya kunder utan att lägga en krona på annonsering. Allt går ryktesvägen. Gör man ett bra jobb och har man bra priser så uppskattas det.", säger Daniel på Billig hemsida.

Billig hemsida erbjuder helhetslösningar för företagare som är i behov av en ny hemsida. Från design av logga hela vägen till en ny och modern hemsida.

För bilder och presskontakt besök billighemsida.se/press
Stockholm 2012-12-19

Re: Pressrelease Billighemsida.se 28 feb 2013 07:06 #46216

Gammal tråd, men måste bara fråga vad "Langustus Industrier AB" är för något?

Re: Pressrelease Billighemsida.se 28 feb 2013 10:24 #46223

Det var företaget som byggde Travelreport. Vi på billighemsida gjorde mobilanpassningen.
Moderatorer: Patrik Nilsson

Välj kommun från listan