Uppföljning

3
Hello!



Jag är helt ny i detta forum och tänkte kolla lite med er andra.



När ett företag ska göra ett utskick om sitt företag eller för sina tjänster/produkter så brukar "kick backen" vara rätt låg mot vad man investerar i detta utskick.



Vi förmedlar en rätt ny tjänst där man kan göra ett utskick till dom som har ett behov eller stort intresse av vad man kan erbjuda.



Detta gör att man har en betydligt högre återkomst och respons av utskicket.



För varför skicka ut 1 000 st till folk som man tror kan ha ett behov av vad man kan erbjuda när man kan skicka till 1 000st som man vet har ett intresse och behov?



Eller vad säger ni andra?
ro Choice AB
www.prochoice.se
88
Det där är en ganska intressant fråga. Handlar det inte om hur snabbt du vill få kick-backen på investerade medel? [br] [br]De som du tror kan ha ett intresse och behov kanske inte har det idag, men när deras behov uppstår så finns redan företagsnamnet planterat i deras medvetande och därmed kan det finnas chans att de tar kontakt med er.
ww.kurslitteratur.se
www.digiart.se
232
Riktad marknadsföring är ju den så klart bästa.. [br] [br]Branschspecifika annonser i dagstidningar ger ju oftast mindre än om man annonserar i branschspecifika tidningar..
M-Daniel Johansson

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.