Framtiden för callcenter/telefonpassning?
Skulle vilja få lite input vad ni tror om framtiden för att ha ett callcenter i Sverige. (bortse från uppstart osv, detta gäller ett existerande, redan up and running) Tänker främst på callcenter i form av inkommande samtal, dvs telefonpassning och växelfunktion. (inte utgående säljande telemarketing)
Visst har mycket lagts upp till Baltikum, Indien mfl.. men här i Sverige erbjuds en högre kvalitet etc.
Vad tror ni? Företag outsourcar väl sina telefunktioner mer och mer, eller är det inte växande?
Tack så mycket på förhand!
När det gäller marknaden för telefonpassning (inbound) så tror vi det finns mycket kvar att göra i Sverige. Den som kan definiera sin tjänst tillräckligt väl för att få uppdragsgivare att förstå vad just de kommer att tjäna på ert samarbete, den kommer att klara sig mycket bra. Du nämner själv kvalitet och det är där framtiden finns. De som skall konkurrera på den här marknaden måste göra det med kvalitet och genom att överträffa sina kunders förväntningar.
På vår hemsida www.loxysoft.se kan du hitta mer information. Du är även välkommen att gå med i vår Facebookgrupp där vi interagerar med en del av våra kunder och samarbetspartners. http://www.facebook.com/loxysoft Här informerar vi om branschen och tipsar om ny teknik och metoder att effektivisera verksamheten.
Lycka till och glöm inte att ...
Do good shit!
Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. Klicka här för att registrera dig som medlem.