Förenkla bokföring av skickade fakturor

47
Just nu så använder jag mig av fakturorna man kan skriva ut direkt från efredo men det är inte riktigt anpassat för mängden kunder och fakturor jag har, redan nu och det säger något om hur det kommer bli i framtiden. Jag funderar på att skriva ut fakturor direkt från internetbutiken för att få ett mera flytande system så jag slipper registrera kundernas information i programmet och föra över deras beställningar. Låter det som en bra idé?

Kan jag i så fall bokföra alla betalningar som kommit in på en dag som en verifikation som vanligt? Jag bokför enligt kontantmetoden alltså så jag behöver inte bokföra dem när de skickas.

Hur gör ni som använder payson? De drar ju kostnaden för överföringen från varje separat. Så det blir försäljning, moms och några kronor bankkostnader varje gång. Riktigt irriterande.

Hur gör ni får att få de här sakerna att flyta på bättre?
21
"Hur gör ni som använder payson? De drar ju kostnaden för överföringen från varje separat. Så det blir försäljning, moms och några kronor bankkostnader varje gång. Riktigt irriterande."[br][br]Jag undrar med över det?

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.