Jag lär mig alla marknadsförings tekniker från två gurus

8
Jag har precis avslutat en kurs på marknadsförings universitet där jag kan få 1000 unika besökare till min sida utan att betala ett öre. Tekniken heter bum-marketing och är utvecklad för dem som har ont om pengar.



Klicka länken längst ner för att komma till e-universitetet för marknadsförare och lär dig mer om tekniken.
url=http://www.wealthyaffiliate.com]Wealthy Affiliate[/url]
12
jag har äver 1000 unika per dag på en av mina sidor, jag har inte betalt ett öre. inte heller gått nån kurs, bara göra en sida med bra innehåll som folk är intresserade av.
Magnus Rönnerup
www.whiskyinfo.se
7
[quote author=7up link=topic=2164.msg8183#msg8183 date=1176068120][br]Jag har precis avslutat en kurs på marknadsförings universitet där jag kan få 1000 unika besökare till min sida utan att betala ett öre. Tekniken heter bum-marketing och är utvecklad för dem som har ont om pengar.[br][br]Klicka länken längst ner för att komma till e-universitetet för marknadsförare och lär dig mer om tekniken.[br][/quote][br][br]Tror jag missat din länk..  :blink[br]Lust att lägga ut den?[br]
1616
4
Den ligger under det nedre strecket i inlägget, men kopiera koden om du nu är intresserad för begynnelsebokstaven har försvunnit i uppdateringen till nya företagande.se-forumet.[br][br]Med vänliga hälsningar[br][br]Magnus Olsson[br][b]Uddatorp AB[/b]
Må väl!
9
Inget sagt om att det fungerar eller inte, men jag får kalla kårar av hemsidan....  :'(
Billiga och proffsiga Hemsidor för små och medelstora företag.
Proffisig Hemsida från 2995:- installerat och klart.
Du betalar bara om du är 100% nöjd!

Prova gärna gratis så länge du vill på:
www.webbochsant.se

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.