intresserar du av att skapa ett partnerskap med en systemutvecklare?

3
Hej,

Jag är en systemutvecklare, som vill driva ett eget, men det känns att jag saknar erfernheter av ekonomiska grejer, som skatt, moms, osv.. också jag vet inte vad marknaden behöver. Så jag undrar om det finns någon som har kunskaper inom företagledning och marknadsföring och har ideer gällande vad marknaden behöver, och vill skapa ett partnerskap med mig?

Jag tänker om att bygga en eller flera webbapplikationer och automatiserade program som behövs av marknaden. Finns det någon som har erfarenheter på marknadsföring och vet vad marknaden saknar och har inbringande ideer för att bygga det tillsammans?

Jag skulle vilja höra era tankar.

Skriv ett PM till mig om du intresserar!
103
1
3
Tack, har svarat på PM
1
Du har PM.
3
Tack, har svarat på PM
5
Jag är digital strateg, kan statistik och har erfarenhet i marknadsföringspsykologi. Kanske ska tjöta?
56
Du kan alltid höra av dig till oss. Så kan vi se om det finns möjlighet att tjäna pengar ihop ;)
Jenkler IT AB - 073-731 76 64 - www.jenkler.se
3
[quote="Mikael Jenkler" post=41152]Du kan alltid höra av dig till oss. Så kan vi se om det finns möjlighet att tjäna pengar ihop ;)[/quote] Skicka gärna PM med dina digitala idéer som vi kan applicera tillsammans.

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.