Söker partnerskap till vandrarhem/hotellverksamhet

0
Hej!

Är en kvinna mitt i livet (med vuxna barn) som precis förlorat mitt arbete som ekonom. Jag har funderat på hur jag skall lösa situationen! Om jag skulle leta en egen verksamhet så vill jag ha något som har med människor, kontakter och service att göra. Jag funderar på ett vandrarhem eller litet hotell. I närheten av Göteborg eller söder om!

Kort pres: Har tidigare yrkesroll och vana från hotell o restaurangbranschen men sadlade om och pluggade till civilekonom. Jag är intresserad av inredning, interiör och trädgård och är en visionär med öga för detaljer och trender samt en envis arbetsmyra som sätter höga mål och strävar mot framgång.

Jag söker någon som, liksom jag, vill driva eget. Du kommer att bli delägare men minoritetsägare (49/51) Du måste kunna investera så du har god ekonomi och trovärdighet hos din bank. Du är inte rädd för att jobba hårt, du är ärlig och positiv och lätt att komma överens med! Du måste vara prestigelös då verksamheten kräver allt möjligt arbete. (Självklart delar vi på ”bördan”).

Jag har inget objekt på gång just nu men vi letar tillsammans. Bra om du är idérik.

Skicka mail till mig om du är seriöst intresserad så brainstormar vi tillsammans. Kan även tänka mig att vi blir fler än 2, kanske 3-4 delägare! Kan även vara intresserad av rena finansiärer!

[email protected]

Presentera dig själv, din bakgrund och varför du vill detta.

M vänl hälsn
Katarina

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.