Julannonsering

3
Vill du nå barnfamiljer inför julhandeln så kan du annonsera med en banner fram till 2007-12-31 på www.barnmarknaden.se för endast 600 kr + moms. Vi har c:a 50.000 sidvisningar och 12.000 unika besökare / mån enligt Google Analytics.
------------------------------------------------
www.allegro.se - för en livligare webb!
456
1
Vart, när och hur gör vi affär?
205
1
Var försiktig med att göra affärer med siffror från Google Analytics som underlag. Det är allmänt känt att siffrorna ibland kan vara väldigt missvisande (bland annat beror riktigheten i besökarens beteende, bl.a. cookie-hantering). Detta är bara hörsägen, men som jag har förstått det så godkänner inte Sveriges Annonsörer GA som mätverktyg.
456
1
Nej, men 600sek är värt att testa med på en riktad sida ;)
3
Mejla mig på [email protected] [br]Det enda jag behöver är en banner 120x60 pixlar en hemsideadress och din fakturaadress. Betalning 15 dagar netto[br][br]F.Ö. ang statistik så ville jag bara ge en vink om besökarantal. Rent generellt visar Google Analytics ett färre antal besök än statistiktjänster som AWStats som bygger på loggarna på webbservern. Mer sofistikerade verktyg har iaf jag inte råd med, men kom gärna med tips om det finns andra bättre alternativ.
------------------------------------------------
www.allegro.se - för en livligare webb!
205
1
Statistikprogram diskuteras på ett annat forum adress http://tinyurl.com/ysmsfb[br][br]---[br]Ursäkta webmasters för länkningen till annat forum. Har å andra sidan länkat hit från andra forum, så det borde väga upp varandra. Slå mig på fingrarna annars!

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.