[Design Säljer] REDesign [UNIK]

15
[B]Vad får jag?[/B]

[color=red]*[/color] Alla rättigheter är dina.
[color=red]*[/color] .psd fil
[color=red]*[/color] Loga
[color=red]*[/color] Garanterad Unik Design som inte kommer säljas vidare!
[color=red]*[/color] Alla typsnitt
[color=red]*[/color] För att jag ska designa extra sidor kostar det: 153 kr

Auktion priset börjar på: 1,225:- (kronor)

http://i34.tinypic.com/33dza5e.jpg
2066
2
Vad är det du säljer?
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
15
[quote author=Jonathan link=topic=4153.msg19510#msg19510 date=1218134061][br]Vad är det du säljer?[br][/quote][br][br]Allt står där, finns länk till bilden. Ser du något av det?
2066
2
Jag ser en dummy-bild med "Lorem imsum"-text. Är den den jag får köpa? Kan med hjälp av ditt namn anta att det har något med design att göra, men jag har ingen aning om VAD det är jag får. Ser dessutom att det står Copyrigt ic3D längst ner, vilket så vitt jag kan utläsa är ett amerikanskt företag som säljer specialdesignade kläder.[br][br]Som övrig upplysning verkar det stå "Pricavy Policy", och resten på engelska, så som sagt, ingen aning om vad det är.
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
15
Det står ju vad du får.[br][br]Vad får jag?[br][br]* Alla rättigheter är dina.[br]* .psd fil[br]* Loga[br]* Garanterad Unik Design som inte kommer säljas vidare![br]* Alla typsnitt[br][br]iC3D är mitt andra användarnamn, denna design har jag (Silentrage/iC3D) gjort. Det är en hemsida, du får .PSD filerna, så du kan ändra på vad du vill med designen. Designen gjorde jag i photoshop cs3 extended. Som sagt, det du köper är den designen på bilden, det är en "template".
2066
2
Ok, så jag köper alltså en webbsidelayout, utan html-kod eller fungerande struktur? I så fall förstår jag.
Med vänliga hälsningar,
Jonathan
15
Ja den är okodad.
223
"Vad är det du säljer?" är ingen bra första fråga att få då man precis presenterat sig. Det finns säkert ett och annat du kan göra i säljbudskapet.
70
Om det är hemsida du säljer så vore nog det logiska att länka till hemsidan.[br]Jag menar inte till en bild av den, utan till en fungerande hemsida där man kan klicka sig fram till de olika sidorna (det finns väl fler än en sida?), testa den i olika browsers, osv.
Kent Kumpula
Uppsala Bildteknik AB
www.uppsalabildteknik.com
1616
4
Som jag tolkar det en ren Mockup (färdig grafisk skiss) på hur sidan kan se ut. Dvs alla grafiska objekt på sidan är lösklippta i lager för en programmerare att placera in dessa i koden.[br][br]Som foe skriver ett tydligt budskap om vad du säljer hade gynnat försäljningen.[br][br]De är heller aldrig otrevligt att veta vem som säljer. Men tvärtom blir det otryggt och leder oftast inte till en affär.[br][br]Med vänliga hälsningar[br][br]Magnus Olsson[br][b]Uddatorp AB[/b]
Må väl!

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.