Pressmaskin för T-shirts säljes

13
Försöker igen att annonsera. (sist var det någon som larvade sig så jag tog bort annonsen)




Tröjpressmaskin Transmatic

Tillverkningsland: Italy.
Model ECO.
Anno 1996
Watt 1700
Volt 220
Matr N - 30609

En maskin att göra dina egna tröjtryck. Du printar (laser eller bläck) spegelvänt på ett speciellt ark och använder tröjtrycksmaskinen att fästa det på t-shirten.
Du kan ställa in värme och antal sekunder. Den piper när den är klar.
Bruksanvisning finns men tyvärr är den på italienska.


Pris: 8000 kr.

Maskinen väger en del varför du bör ha bärhjälp med dig.

Den står i Brandbergen.


[email protected]
13
Bild på maskinen[br]http://www.prylbanken.se/annons/kontorsmaskiner/trojtrycksmaskin_saljes/418412//[br][br][br]det är en press - inte en skrivargrunka! Du printar ut på din vanliga skrivare (bläck eller laser). Lägg på tröjan i pressen, på med trycket. Trycker ner överdelen. Den piper efter 9 sek (har jag för mig -det var ett tag sen jag gjorde en tröja)... o då är tröjan klar.[br]Den fäster med värme alltså. Är du riktigt lat kan du säkert "stryka" lite saker med den.[br][br]/Sussi
223
Mest nyfiken... Hur tåligt blir trycket? Hur ändras tvättrådet? Kan man få se en (bra) bild på hur kvalitén blir?[br]
13
Det är inte att jämföra med screentryck - tycker jag. Screentryck håller i evigheter.[br][br]Tvättråd: tvätta förhand eller låg temp som färgat (vänd tröja ut och in)[br][br]Bild på hur kvaliteten blir.[br]Har inga foton.[br]Men själva bilden lägger sig som en liten tunn film på tröjan. Känns mest i början, sen verkar den åka in i tröjan. [br][br]Pappret som man printar på är ju fyrkantigt och om du inte klipper ut motivet så får du en fyrkant som känns som plast. Syns lite grann om man tittar.[br]Det går ju även att använda färgade tröjor och det finns transferark som är just anpassade för mörka/färgade tröjor... i den ligger det vita som bakgrund. På arket för vita tröjor så finns ingen vit färg (bakgrund på pappret) utan "filmen" är genomskinlig.
13
Ny URL för bild (o annons )[br]http://kopochsalj.eniro.se/query/sort/-fulldate/type_label/S%E4ljes/district_code/1/id/A26230642/ordernr/-1/what/gti_info/search_word/pressmaskin[br][br]Det är alltså ingen TRYCK-maskin utan en PRESS-maskin för Tröjtryck. Du printar på din skrivare på ett specifikt papper och pressar/trycker fast med denna maskin. Hur fint trycket blir beror på din bild och din printer.[br][br]

Du måste vara inloggad för att kunna skriva i forumet. för att registrera dig som medlem.